Operatív Lízing Navigáció - Hogyan csinálja egyszerűen

2021

04

Augusztus

Operatív Lízing Navigáció - Hogyan csinálja egyszerűen

Az operatív lízing, más néven tartósbérlet, egy költséghatékony megoldás, amely illeszkedik a vállalkozások gépjármű üzemeltetési igényeihez. Változatos szolgáltatásokkal egyedileg alakítható, így minden igényhez képes igazodni. Ennek menetébe szeretnénk elkalauzolni, hogy ezzel is segítsük a munkáját, és levenni a feladatok terheit a válláról.

A tartós bérlet első lépésében érdemes megfogalmazni, hogy milyen járműre van szüksége a vállalkozásnak. Nagyobb cégek esetén egy saját autó szabályzat rendelkezik erről, de kisebb vállalkozásoknál is érdemes megfogalmazni, hogy milyen kritériumnak kell megfelelni a kiválasztott járműnek. Néhány konkrét ajánlatot itt talál.

Miután a járművel szemben állított követelmény megfogalmazódott, az operatív lízinghez tartozó szolgáltatáscsomagot kell kiválasztani. Ezek az opciók fogják a hosszú távú
együttműködést igazán személyre szabni, melyek kényelmi és biztonsági szempontból fontosak lehetnek.

Csak, hogy néhányat említsünk:
● Csereautó szolgáltatás: Amennyiben átmenetileg autóra van szüksége akár szerviz, akár baleset miatt, csereautót biztosítunk számára belföldön.
● Segélyszolgálat: Segélyszolgálati partnerünkön keresztül Magyarországon vagy Európa teljes területén non-stop autómentő segélyszolgálatot biztosítunk.
● Hozom-viszem: Szerviz, gumicsere esetén igényelhető a gépjármű sofőr útján történő mozgatása.
● GAP biztosítás: Kiegészítő GAP biztosítás biztosítási vagy finanszírozási fedezettel.
● GPS védelem: GPS vagyonvédelem és elektronikus útnyilvántartás.
● Autópálya matrica: A bérleti díjba beépíthető a bérleti idő alatti autópálya használat díja.

Erről részletesen a weboldalunkon tud informálódni.

Az operatív lízing ügymenete ajánlatkéréssel folytatódik, melyet a weboldalon tud megtenni, vagy személyesen a telephelyünkön. Ezzel indul el az adminisztrációs folyamat, melyben kollégánk segít, így a döntési folyamat végén már csak aláírni kell.

Ezt követően elkezdődik a jármű beszerzése, üzembehelyezése és az átadás, amely nagyban függ a kiválasztott gépjármű fajtájától, felszereltségétől. Amennyiben készleten lévő autóról van szó, abban az esetben ez viszonylag gyors átfutású. Ideális esetben az operatív lízing 3-4 éves időtartama alatt eseménytelenül zajló gördülékeny együttműködést a kötelező szervizek miatti találkozások színesítik. Ezen alkalmakat a személyes kapcsolattartóján keresztül a szerződéstől függően rendezhet. Amennyiben káresemény, vagy egyéb nem várt helyzet áll elő, abban az esetben szintén a kapcsolattartó segít rendezni a felmerülő problémát.

A szerződés lejártakor a gépjármű egy állapotfelmérésen esik át, melynek eredményes lezárultával fejeződik be az együttműködés és ekkor van lehetőség a tartós bérlet újragondolására.

Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, keressen minket az alábbi elérhetőségeink egyikén:

Budapesti kereskedelmi képviselet
1134 Budapest, Róbert Károly krt. 59. (4. emelet)
Telefonszám: +36 1 814 21 80
Fax: +36 1 814 21 81
E-mail címek: ajanlat@cartis.hu, ugyfelszolgalat@cartis.hu

Önt és vállalkozását is sikerre vezetjük!

Forduljon bizalommal flottaszakértő csapatunkhoz!
Információ kérése
kapcsolati űrlapon keresztül
cartis logo
crosschevron-down